Sunday, November 8, 2009

Би өөрөө ч үл мэднэ

Би ер нь орой унтаж өгөхгүй хүн юмаа. Ууг нь сайхан эртхэн унтаад, эртхэн сэрж байвал надад л хэрэгтэйсэн. Гэхдээ энэ яахавдээ. Хамгийн гол нь ингээд сууж байхад элий балай есөн шидийн л юм бодогдох юмдаа. Хязгааргүй олон зүйл бодох нь буцаагаад надад яршигтай санагдах авч түүндээ улам автан шигдсээр л... Өнөөдөр хэдэн юм эргэцүүлж бодлоо. Дуртайдаа ч биш л дээ. Бодол надад захирагдахгүй хөвөрсөөн. Хүн өөрчлөгдөж байгаагаа өөрөө ч мэддэггүй юм байна. Бодлоо.., үнэхээрийн их өөрчлөгдсөн юм байнаа суулийн өнгөрсөн 2 жилийн хугацаанд... Гэхдээ энэ үеүүдийг бодоход өөрөөс минь илүү бусад өөрчлөгдсөн ч юм шиг санагдах юм. Тийм л байх, тийм байхөө... Мэдэхгүйээ.
Яг ингээл бичээд сууж байсан гэнэт чамд ер нь ямар хамаатай юм бэ? Солиотой юм уу? гэж өөрийгөө загнамаар ч юм шг санагдаж байх чинээ... Тиймээс цаашаа бичигдэх гэж байсан зарим хэдэн зүйлсээ ингээд зогсооё доо. Цаг 2:47 болчихож, унтмаар байна гэвч нойр үл хүрнэ

10 comments:

  1. noir hurehgui olon ym bodogdoh ch novsh ndiuin shuu

    ReplyDelete
  2. ih l shanalgaa yavaad baigaa bololtoidog oo :p
    teel untaj chadku baigaa baiho.husevch hyasna edar gej mangartku yu.za za tegej baigaad untdag boloh baih,ene chin tsag zuuriin l uzegdel :D

    ReplyDelete
  3. shunu suuxdaa xeregtei ym xiij bai :P

    ReplyDelete
  4. Nadad ch bas tiim uy bdag

    ReplyDelete
  5. Ketotifen gej em bii, ternees taliig uuchix around 10.30 pm tegeel 12 gexed nam untiishd :D

    ReplyDelete
  6. Za 1 tegj bgaad turshij uznee :D

    ReplyDelete

Хайх